Dzień dobry!
Administratorem serwisu https://bobole.pl oraz jednocześnie Usługodawcą, z którym możesz zawrzeć za pośrednictwem Serwisu umowę określającą podstawowe cechy świadczenia usługi, a także termin spełnienia świadczenia sprzedaży, jest Agencja Reklamowa Ewa Tchórzewska, Zakrze 79, 08-200 Łosice, NIP: 496 016 16 61.
Regulamin to regulamin świadczenia usług, znajdujący się pod adresem strony internetowej, który określa zasady i warunki korzystania z serwisu, a także prawa i obowiązki stron umowy zawartej za jego pośrednictwem. W regulaminie zostały opisane m.in. zasady zawarcia za pośrednictwem serwisu umowy o świadczenie usług polegających na sprzedaży produktów marki Bobole.
W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z regulaminem, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem [email protected].
§1 Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna prowadząca działalność gospodarczą lub zawodową.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca z Administratorem Umowę niezwiązaną bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Polityka Prywatności – polityka prywatności dostępna pod adresem https://bobole.pl/polityka-prywatnosci.
- Regulamin – niniejszy regulamin dostępny pod https://bobole.pl/regulamin.
- Serwis – serwis internetowy działający pod adresem https://bobole.pl oferujący usługi świadczone drogą elektroniczną.
- Umowa – umowa o świadczenie usługi sprzedaży produktów marki Bobole zawierana pomiędzy Klientem a Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu, mocą której Usługodawca zobowiązuje się wykonać usługi w zakresie wynikającym ze złożonego przez Klienta zamówienia, a Klient zapłacić Usługodawcy wynagrodzenie.
- Usługodawca – Agencja Reklamowa Ewa Tchórzewska, Zakrze 79, 08-200 Łosice, NIP: 496 016 16 61.
§2 Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Serwisu, Klient/Konsument może zakupić produkty marki Bobole.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Serwisu, a także prawa i obowiązki Usługodawcy.
- Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta/Konsumenta.
- Do korzystania z Serwisu nie jest konieczne spełnienie szczególnych wymogów przez komputer lub inne urządzenie Klienta/Konsumenta.
- Wystarczające są:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- aktywny adres e-mail.
- Samo przeglądanie zawartości Serwisu jest możliwe anonimowo, tj. bez konieczności podawania jakichkolwiek danych. Zawarcie Umowy za pośrednictwem Serwisu nie jest możliwe anonimowo, tj. wymaga podania określonych danych osobowych.
- Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
- Ceny widoczne w Serwisie są cenami brutto.
§3 Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Serwisu, Usługodawca świadczy na rzecz Klienta/Konsumenta usługę zawarcia umowy sprzedaży konkretnego produktu marki Bobole.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta/Konsumenta przez Usługodawcę jest umożliwienie Klientowi/Konsumentowi złożenia zamówienia w Serwisie prowadzącego do zawarcia z Usługodawcą umowy.
- Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Klienta/Konsumenta nieodpłatnie. Klient/Konsument płaci jedynie za zakupione produkty marki Bobole.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klienta/Konsumenta i przekazu danych w związku z korzystaniem z Serwisu, Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Serwisu. Klient/Konsument powinien poinformować Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Serwisu Klient/Konsument może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail [email protected]. W reklamacji Klient/Konsument powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Serwisu. Usługodawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
§4 Zawarcie Umowy
- W celu zawarcia z Usługodawcą Umowy, Klient/Konsument musi podjąć następujące kroki:
- wybrać interesujący go produkt,
- kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
- po kliknięciu przycisku „Przejdź do kasy” wypełnić formularz zamówienia, przechodząc przez kolejne jego kroki, polegające, w szczególności, na podaniu danych Klienta/Konsumenta niezbędnych do zawarcia oraz realizacji Umowy,
- zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności, a następnie zaakceptować postanowienia tych dokumentów poprzez zaznaczenie stosownej treści checkboxa (akceptacja jest dobrowolna, ale niezbędna do zawarcia Umowy),
- wybrać sposób dostawy,
- wybrać sposób płatności,
- kliknąć w przycisk „Zamawiam i płacę”, który przekieruje go do płatności poprzez systemy dostępne na stronie Usługodawcy.
- Płatność elektroniczna odbywa się poprzez płatność przy odbiorze (płatność manualna) lub bramkę płatności, która znajduje się na stronie Serwisu.
- Z chwilą złożenia zamówienia umowę uważa się za zawartą pomiędzy Klientem/Konsumentem a Usługodawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Klientowi/Konsumentowi na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
- Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Usługodawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z §3 ust. 4.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość oraz prawidłowość danych podawanych przez Klienta oraz Konsumenta.
§5 Usługi i zobowiązania stron
- Mocą zawartej Umowy Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć w terminie 7 dni produkty marki Bobole.
- Termin dostarczenia towaru liczy się od dnia zawarcia Umowy (w przypadku wybrania płatności za pobraniem) lub od dnia dokonania zapłaty za towar – zaksięgowania się środków na rachunku Usługodawcy (w przypadku płatności dokonywanej przy zamówieniu).
- W przypadku rezygnacji z umowy przez Konsumenta, od momentu złożenia przez niego oświadczenia w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu środków z zastosowaniem tego samego sposobu, w jakim dokonano zapłaty.
- W przypadku rezygnacji z zamówienia przez Konsumenta, poniesie on koszty poniesione już przez Usługodawcę, w związku z rozpoczęciem realizacji usługi.
- Klient (przedsiębiorca) nie ma możliwości rezygnacji z zakupu i Klientowi (przedsiębiorca) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
§6 Odstąpienie od umowy Konsumenta
- Konsument zawiera umowę sprzedaży i przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, wypełniając wzór oświadczenia, umieszczony na stronie jako załącznik do regulaminu.
- Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Usługodawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Usługodawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Usługodawca zaproponował, że sam odbierze rzecz na adres:
Agencja Reklamowa Ewa Tchórzewska
Zakrze 79
08-200 Łosice
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Usługodawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
- Jeżeli Usługodawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
§7 Reklamacja
- Klient/Konsument niezadowolony z usługi może wysłać za pośrednictwem adresu e-mail [email protected] zgłoszenie reklamacyjne.
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od wysłania wiadomości. Odpowiedź zostanie udzielona Klientowi/Konsumentowi za pośrednictwem wiadomości wysłanej na ten sam adres e-mail, z którego została zgłoszona reklamacja.
§8 Dane osobowe i pliki cookies
- Klient/Konsument przekazuje Usługodawcy dane osobowe w związku z zawarciem umowy, założeniem konta lub kontaktem z Usługodawcą.
- Administratorem danych osobowych Klienta/Konsumenta jest Usługodawca.
- Dane osobowe Klienta/Konsumenta są przetwarzane w celu wykonania usług będących przedmiotem umowy zawartej z Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu.
- Jeżeli Klient/Konsument podjął decyzję o założeniu konta, jego dane osobowe przetwarzane są również w celu założenia i utrzymywania konta w Serwisie.
- Jeżeli Klient/Konsument skontaktował się z Usługodawcą, jego dane osobowe przetwarzane są w celu wymiany i archiwizacji korespondencji.
- Serwis wykorzystuje pliki cookies.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w Polityce Prywatności.
§9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Usługodawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Klient/Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Klient/Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem/Konsumentem a Usługodawcą,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Klient/Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubownie.uokik.gov.pl.
- Klient/Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§10 Pozostałe postanowienia
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Serwisie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta/Konsumenta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w chwili jego akceptacji na etapie składania zamówienia. Jeżeli nastąpi konieczność zmiany Regulaminu, Klient/Konsument zostanie poinformowany komunikacją elektroniczną o zaistniałej zmianie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.12.2022 r.
- Zdjęcia produktu przedstawione na stronie mają charakter poglądowy, a produkt może wyglądać inaczej niż na zdjęciach.
© 2024 Agencja Reklamowa Ewa Tchórzewska