Regulamin

Dzień dobry!

Administratorem serwisu https://bobole.pl oraz jednocześnie Usługodawcą, z którym możesz zawrzeć za pośrednictwem Serwisu umowę określającą podstawowe cechy świadczenia usługi, a także termin spełnienia świadczenia sprzedaży, jest Agencja Reklamowa Ewa Tchórzewska, Zakrze 79, 08-200 Łosice, NIP: 496 016 16 61.

Regulamin to regulamin świadczenia usług, znajdujący się pod adresem strony internetowej, który określa zasady i warunki korzystania z serwisu, a także prawa i obowiązki stron umowy zawartej za jego pośrednictwem. W regulaminie zostały opisane m.in. zasady zawarcia za pośrednictwem serwisu umowy o świadczenie usług polegających na sprzedaży produktów marki Bobole.

W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z regulaminem, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem [email protected].


§1 Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna prowadząca działalność gospodarczą lub zawodową.
  2. Konsument – osoba fizyczna zawierająca z Administratorem Umowę niezwiązaną bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Polityka Prywatności – polityka prywatności dostępna pod adresem https://bobole.pl/polityka-prywatnosci.
  4. Regulamin – niniejszy regulamin dostępny pod https://bobole.pl/regulamin.
  5. Serwis – serwis internetowy działający pod adresem https://bobole.pl oferujący usługi świadczone drogą elektroniczną.
  6. Umowa – umowa o świadczenie usługi sprzedaży produktów marki Bobole zawierana pomiędzy Klientem a Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu, mocą której Usługodawca zobowiązuje się wykonać usługi w zakresie wynikającym ze złożonego przez Klienta zamówienia, a Klient zapłacić Usługodawcy wynagrodzenie.
  7. Usługodawca – Agencja Reklamowa Ewa Tchórzewska, Zakrze 79, 08-200 Łosice, NIP: 496 016 16 61.

§2 Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem Serwisu, Klient/Konsument może zakupić produkty marki Bobole.
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Serwisu, a także prawa i obowiązki Usługodawcy.
  3. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta/Konsumenta.
  4. Do korzystania z Serwisu nie jest konieczne spełnienie szczególnych wymogów przez komputer lub inne urządzenie Klienta/Konsumenta.
  5. Wystarczające są:
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy system operacyjny,
    3. standardowa przeglądarka internetowa,
    4. aktywny adres e-mail.
  6. Samo przeglądanie zawartości Serwisu jest możliwe anonimowo, tj. bez konieczności podawania jakichkolwiek danych. Zawarcie Umowy za pośrednictwem Serwisu nie jest możliwe anonimowo, tj. wymaga podania określonych danych osobowych.
  7. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
  8. Ceny widoczne w Serwisie są cenami brutto.

§3 Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem Serwisu, Usługodawca świadczy na rzecz Klienta/Konsumenta usługę zawarcia umowy sprzedaży konkretnego produktu marki Bobole.
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta/Konsumenta przez Usługodawcę jest umożliwienie Klientowi/Konsumentowi złożenia zamówienia w Serwisie prowadzącego do zawarcia z Usługodawcą umowy.
  3. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Klienta/Konsumenta nieodpłatnie. Klient/Konsument płaci jedynie za zakupione produkty marki Bobole.
  4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klienta/Konsumenta i przekazu danych w związku z korzystaniem z Serwisu, Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  5. Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Serwisu. Klient/Konsument powinien poinformować Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu.
  6. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Serwisu Klient/Konsument może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail [email protected]. W reklamacji Klient/Konsument powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Serwisu. Usługodawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

§4 Zawarcie Umowy

  1. W celu zawarcia z Usługodawcą Umowy, Klient/Konsument musi podjąć następujące kroki:
    1. wybrać interesujący go produkt,
    2. kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
    3. po kliknięciu przycisku „Przejdź do kasy” wypełnić formularz zamówienia, przechodząc przez kolejne jego kroki, polegające, w szczególności, na podaniu danych Klienta/Konsumenta niezbędnych do zawarcia oraz realizacji Umowy,
    4. zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności, a następnie zaakceptować postanowienia tych dokumentów poprzez zaznaczenie stosownej treści checkboxa (akceptacja jest dobrowolna, ale niezbędna do zawarcia Umowy),
    5. wybrać sposób dostawy,
    6. wybrać sposób płatności,
    7. kliknąć w przycisk „Zamawiam i płacę”, który przekieruje go do płatności poprzez systemy dostępne na stronie Usługodawcy.
  2. Płatność elektroniczna odbywa się poprzez płatność przy odbiorze (płatność manualna) lub bramkę płatności, która znajduje się na stronie Serwisu.
  3. Z chwilą złożenia zamówienia umowę uważa się za zawartą pomiędzy Klientem/Konsumentem a Usługodawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Klientowi/Konsumentowi na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
  4. Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Usługodawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z §3 ust. 4.
  5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość oraz prawidłowość danych podawanych przez Klienta oraz Konsumenta.

§5 Usługi i zobowiązania stron

  1. Mocą zawartej Umowy Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć w terminie 7 dni produkty marki Bobole.
    1. Termin dostarczenia towaru liczy się od dnia zawarcia Umowy (w przypadku wybrania płatności za pobraniem) lub od dnia dokonania zapłaty za towar – zaksięgowania się środków na rachunku Usługodawcy (w przypadku płatności dokonywanej przy zamówieniu).
    2. W przypadku rezygnacji z umowy przez Konsumenta, od momentu złożenia przez niego oświadczenia w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu środków z zastosowaniem tego samego sposobu, w jakim dokonano zapłaty.
    3. W przypadku rezygnacji z zamówienia przez Konsumenta, poniesie on koszty poniesione już przez Usługodawcę, w związku z rozpoczęciem realizacji usługi.
    4. Klient (przedsiębiorca) nie ma możliwości rezygnacji z zakupu i Klientowi (przedsiębiorca) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy.

§6 Odstąpienie od umowy Konsumenta

  1. Konsument zawiera umowę sprzedaży i przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy.
  2. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, wypełniając wzór oświadczenia, umieszczony na stronie jako załącznik do regulaminu.
  3. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Usługodawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Usługodawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Usługodawca zaproponował, że sam odbierze rzecz na adres:

    Agencja Reklamowa Ewa Tchórzewska

    Zakrze 79

    08-200 Łosice

  4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, Usługodawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
  6. Jeżeli Usługodawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

§7 Reklamacja

  1. Klient/Konsument niezadowolony z usługi może wysłać za pośrednictwem adresu e-mail [email protected] zgłoszenie reklamacyjne.
  2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od wysłania wiadomości. Odpowiedź zostanie udzielona Klientowi/Konsumentowi za pośrednictwem wiadomości wysłanej na ten sam adres e-mail, z którego została zgłoszona reklamacja.

§8 Dane osobowe i pliki cookies

  1. Klient/Konsument przekazuje Usługodawcy dane osobowe w związku z zawarciem umowy, założeniem konta lub kontaktem z Usługodawcą.
  2. Administratorem danych osobowych Klienta/Konsumenta jest Usługodawca.
  3. Dane osobowe Klienta/Konsumenta są przetwarzane w celu wykonania usług będących przedmiotem umowy zawartej z Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu.
  4. Jeżeli Klient/Konsument podjął decyzję o założeniu konta, jego dane osobowe przetwarzane są również w celu założenia i utrzymywania konta w Serwisie.
  5. Jeżeli Klient/Konsument skontaktował się z Usługodawcą, jego dane osobowe przetwarzane są w celu wymiany i archiwizacji korespondencji.
  6. Serwis wykorzystuje pliki cookies.
  7. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w Polityce Prywatności.

§9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Usługodawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Klient/Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Klient/Konsument ma możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem/Konsumentem a Usługodawcą,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Klient/Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubownie.uokik.gov.pl.
  4. Klient/Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§10 Pozostałe postanowienia

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Serwisie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta/Konsumenta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w chwili jego akceptacji na etapie składania zamówienia. Jeżeli nastąpi konieczność zmiany Regulaminu, Klient/Konsument zostanie poinformowany komunikacją elektroniczną o zaistniałej zmianie.
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.12.2022 r.
  5. Zdjęcia produktu przedstawione na stronie mają charakter poglądowy, a produkt może wyglądać inaczej niż na zdjęciach.

© 2024 Agencja Reklamowa Ewa Tchórzewska